bests.forumotion.com
bests.team.service WITAMY !!!!
bests.forumotion.com
bests.team.service WITAMY !!!!
bests.forumotion.com
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

bests.forumotion.com

free

IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

Szukamy typerów

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
fusemul

fusemul

Liczba postów : 142

Szukamy typerów Empty
PisanieTemat: Szukamy typerów   Szukamy typerów EmptySob Kwi 24, 2010 8:20 pm

Proszę osoby regularnie odwiedzające nasze forum(a takich jest sporo) o podawanie swoich typów w odpowiednich działach. Ciągle staramy się, aby forum prezentowało się jak najlepiej, aby swoje typy podawało na nim jak najwięcej osób, ale potrzebujemy przy tym Waszej pomocy.
Praktycznie codziennie dodawany jest co najmniej insider poparty dobrą analizą, na pewno wiele osób z tego korzysta, także myślę, że możecie dać nam coś w zamian, a najlepszą nagrodą będą regularne typy podawane w swoich tematach, a także insidery.

Proszę wszystkich o rozważenie mojej prośby i o czynny udział w życiu forum.
Pozdrawiam,
fusemul

Please people regularly visiting our forum (and there are a lot) to record your selections in the appropriate categories. Still trying to make a forum presented their best to their stated the types of its people as much as possible, but we need your help with this.
Practically every day is added at least supported by a good analysis of the insider, certainly many people use it, and I think you can give us something in return, and the best reward will be given regular types in their themes, and insidery.

I ask everyone to consider my request and actively participate in the life of the forum.
Yours,
fusemul
Powrót do góry Go down
hamermce

hamermce

Liczba postów : 969

Szukamy typerów Empty
PisanieTemat: Re: Szukamy typerów   Szukamy typerów EmptyPon Maj 31, 2010 6:28 pm

Jesli ktos ma dobre informacje zapraszam do rejestracji i podawania typow ,to najlepsza droga aby dostac sie do Strefy Zamknietej

pozdrawiam admin

If someone has good information I invite you to the registration and administration of the receiver, is the best way to get into the restricted zone

greet admin
Powrót do góry Go down
https://bests.forumpolish.com

Szukamy typerów
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
bests.forumotion.com :: Informacje / Information :: Regulamin, statystyki-
Skocz do: